Niinkuin arvelinkin bloggaus harvenee töihin menon myötä. Työ vie aikaa ja henkistä energiaa määrättömiä määriä. Välillä olen ollut niin väsynyt etten jaksa edes neuloa tai edes ajatella neulomista. Jotain olen tehnyt kuitenkin. Ostin langat liiviin Kädentaidot messuilta, Priiman osastolta. Toivon, että tämä valmistuu ennen Vappua, kun ei tarvitse tehdä hihoja. Malli on Modasta 6/07.

1168931.jpg

Mieheni kävi syksyllä Tallinnassa. Hän toi minulle lankaa. Olin onnellinen lankojen väreistä.

1168927.jpg

Joulupukki toi minulle elämäni ensimmäiset Opalit. Pikkuveli kävi syksyllä Saksassa ja tilasin siltä reissulta Opalia. Tavaratalon valikoimiin Opal ei kuitenkaan ollut kuulunut. Ehkä siksi joulupukki nyt muisti minua näillä.Sinipunainen on varattu neiti Kiralle ja vihertävän taidan varata omiin sukkiini.

1168925.jpg

Joulupukki muisti minua myös ihan hassulla kirjalla. Oliot ovat kamalan kiukkuisia, pitää keksiä miten ne saa hymyilemään.

1168933.jpg